spår ett.


- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
var på arvikafestivalen, planerade utlandsresa och flyttade till göteborg
- Höll du några av dina nyårslöften?
kommer inte ihåg några nyårslöften, men kanske.
- Blev några av dina vänner föräldrar i år?
svar ja
- Dog någon som stod dig nära?
inte så nära.
- Blev du kär i år och hur många gånger?
blev en gång. var en gång.
- Vilka länder besökte du?
bara norrland och söderland.
- Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
fler spelningar. bättre skivinspelningar och mer vänner runtomkring.
- Vilken händelse år 2009 kommer du alltid att minnas?
café olof-kvällen. min tjugoårsfest. trästockresan.
- Vad var din största framgång i år?
började ta tag i arbete och pengar. har sjungit massor med kristian.
- Största misstaget?
att lita på människor.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag är väl alltid sjuk mer eller mindre?
- Bästa köpet?
laptopen så länge det varade.
- Vad spenderade du mest pengar på?
resor, som alltid. annars cigg och alkohol säkert.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
personer som ansträngt sig för min skull. många gånger.
- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009?
min ep såklart. annars regina spektors nyaste skiva och några krunegårdlåtar.
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
lika blek som vanligt.
- Vad önskar du att du gjort mer?
tränat. lyssnat på min kropp. skrattat.
- Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit inne. haft ont. stängt in allting.
- Hur tillbringade du julen?
den har inte varit.
- Bästa månaderna 2009?
februari april maj juli.
- Favoritprogram på TV?
days of our lives.
- Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
absolut.
- Bästa boken du läste i år?
bob hansons halleluja, som jag läser jämt.
- Något du önskade dig och fick?
besök av mamma i stockholm.
- Något du önskade dig men inte fick?
i början av året var det mycket.
- Vad gjorde du på din födelsedag?
hade brutal fest i lägenheten, med nalle puh-hattar och perarnez på högsta volym.
- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
självklart en hel massa saker.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
trött. men stiligare än innan. mer bara ben.
- Vad fick dig att må bra?
scenen, studion, my speciellt.
- Vilken kändis var du mest sugen på?
moto boy men det får jag inte berätta.
- Vem saknade du?
pappa
- De bästa nya människorna du lärt känna?
åh det är så många, men såklart alla här i göteborg och my.
- En värdefull läxa du lärt dig i år?
jag lär mig inte läxor, har ni inte märkt det än?

Kommentarer
Postat av: Kalle

gillar dina länder. men småland/öland fattas.

hur bor du i göteborg nu då? du åker runt så mycket! kommer ju komma upp i höst..



ccoos... eller som tobelroneglassen! ska köpa på mig ett lager imorn, godast än ;)

Postat av: Daniel

ååh days of our live.. glamour då??

2009-09-17 @ 09:23:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kalle

lyssnat flera gånger nu i sjuksängen!

hur många nya blir det? du sjunger så fint, sen det där ekande vackra ljudet, din röst kommer fram så fint! den kläs i det nakna akustiska lotta!!!!

Postat av: Kalle

4 skor! ah jag gillade 3 av dom massssssssor och ett par va ganska fina! du kommer dock va fina i alla :D



alla skor jag hittar kostar typ 3,5 miljon. är det fel på mina ögon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback