ett vagt svar.



midnatt råder, tyst det är i husen. vilket kan bero på att jag är den enda som fortfarande sitter uppe. kanske är jag dum som inte ens försöker när det gäller sömnen. har liksom slutat. som med mycket annat. så mycket annat.

rörigare än så här har jag aldrig varit. glad två sekunder, vill skrika nästa dag och timmarna däremellan vet jag ingenting alls. det finns ett trafikkaos i min hjärna. och varför försvinner det inte. det är min största fråga. min största önskan också för den delen. så vem som helst eller vad som helst - ta bort det.

jag behöver inte längre leta i mina tomrum för att hitta det här trasslet eller alla funderingar. dom ligger utanpå och längtar efter att få släppa och varje gång jag är ensam (läs ensam, inte själv) så blir jag lite tyngre i all denna vetskap om att det inte lättar någon gång.

visst. jag har sagt allt förut och alla ord är redan förbrukade. men jag är vek just nu och struntar i det. jag är vek just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback