jag kommer hamna överallt och ingenstans.



jag har för en gångs skull tusentals saker att skriva, men just därför är jag tyst. för att det inte betyder nånting egentligen. eller, det är väl klart att det gör. allt betyder nånting. till exempel så hade jag jättekul under fotograferingen i studion idag med leonida, och jag blev glad när jimmy kom hit och lagade våfflor och även om jag var ganska trött imorse på grund av all dålig sömn så betyder ju allt nånting. men kanske är det därför istället. därför jag inte orkar skriva mer för att det helt enkelt handlar om för mycket.

men jag har i alla fall bestämt mig för att ta tag i mig själv igen, efter den här två-veckors-perioden-bakom-lås-och-bom. som jag själv valt att ha. men jag saknar det där framtidshoppet jag hade när jag flyttade hit till stockholm. att jag kunde se allt framför mig. att jag såg fram emot så mycket precis som ett litet barn i en godisaffär. jag saknar godisaffären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback