vi är goda vänner, fastän mycket olika.

Vad heter ni? charlotta och jimmy
Hur träffades ni? det beror på hur man ser det, men genom musikspelandet kan man säga!
Hur länge har ni varit tillsammans? vetinte men typ tre månader.
Är ni förlovade? no sir
Bor ni ihop? inte det heller
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nä, den biten står jag för.
Isåfall, vem kör bäst? förmodligen jag, men jag kan ju ha fel!
Vad har ni för sysselsättningar? båda är musiker, jag en sjukskriven sådan och jimmy jobbar på bankservice
Kommer du ihåg er första kyss? yes.
Vem är äldst? jimmy är 88a, jag är 89a
Vem fyller först på året? jag, tredje mars
Vem är längst? jimmy, jag är en dvärg!
Vem sjunger bäst? jag tycker att han gör det, men jag vet inte vad han säger om det heller.


Kände ni varann innan ni blev ihop? klart man känner varann innan man blir ihop, men det var väl inte jätteväl kanske.
Vad har ni gemensamt? hur mycket som helst och samtidigt ingenting alls.
Har ni någon speciell låt? nä, däremot brukar jimmy spela en fin låt för mig när jag tjurar.
Har ni stora framtidsplaner? ehm. ja, jo. vi kämpar ju på med musiken.
Har ni varit utomlands tillammans? nej!
Vilket är ert bästa minne? ingen aning om vad jimmy skulle svara här, men när vi hälsade på hans mormor och irene var där så var jag nöjd och glad.
Vem lagar bäst mat? jimmy.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? umgås med folk eller ingenting vettigt.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja då var det en bit, vad kan det bli, 80 - 90mil mellan nyköping och skellefteå?
Ringer eller SMS:ar ni mest? ringer tror jag, eller ja, det är nog olika i perioder.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? EHM. ofta jag kan svara på den här frågan. händerna säger jag isåfall..
Pratar någon av er i sömnen? inte vanligtvis, det gör sofia åt oss.
Hur ska ni tillbringa alla hjärtans dag? spela in till iosebskivan och repa i nyköping. sånna musiker vi är!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

nawh.. hoppas du har det fint my dear. i miss you. vi far ses nar jag kommer tillbaka till stockholm <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback