hej jag heter charlotta och jag har verkligen inget liv halv elva på kvällen.

Ditt liv:

Vad heter du?
charlotta
I mellannamn då? sara
Vart bor du? stockholm
Trivs du där?
ja
Brukar du läsa horoskop? nej, malin läser åt mig!
Har du körkort? yes sir, i do have that
Äger du några converseskor? tror inte jag har kvar något äkta par
Favoritdjur? sengångare, lätt!
Vad spenderar du dina pengar på? allt jag inte borde. t.ex. cigg, kaffe, alkohol, saker till andra mest.
Festar du? "det var inte anledningen till varför man började med musiken.. men det var lätt därför man fortsatte!"
Sprit, cider, vin eller öl? sprit. dock inte rent.
Antal kuddar i sängen? två
Kan du baka bullar? absolut, som mest har jag och två till bakat över trehundra!
Max, Mc donald's eller burger king? burger king har sveriges godaste dressing, men egentligen max.
Är du allergisk mot något? gluten, men det struntar jag ganska brutalt i.
Äger du ett busskort? det gör jag!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå om man är i stockholm, gul om man är i norrland.
Vad åt du till frukost? danskt fruktbröd och vatten. MMM.
Hur ser du ut idag? lite värre än vanligt!
Har du haft sex idag? no sir.
Nästa mål i ditt liv? ehm. jag har inga mål, på riktigt! det är väl isåfall att klara av morgondagens bjudning utan att freaka ur.
Vad såg du senast på tv? precis just nu
Hur svarar du i mobilen? "yeees?" "heeej" "hallå?"
Vem ringde du senast? maliiin
Vad sa den du ringde? att det inte kostar att testa blodvärden men det gör det visst.
Antal timmar sömn inatt? typ fyra
Sov du ensam? ja, tyvärr
Vad innehåller din favoritnattmacka? rostat bröd som sofia brukar ta hem, med smör och marmelad.

Senaste person som:

Sov i din säng:
jimmy, såklart
Såg dig gråta: min psykolog
Fick dig att gråta: min psykolog där med
Du delade en drink med: leonida tror jag
Du gick på bio med: kommer inte ens ihåg när jag gick på bio sist
Du gick på stan med: helena
Skällde på dig: min psykolog, han är så dum med mig! mammaaa!
Skickade ett e-mail till dig: jens marklund gällande bilder

Saker:

Tar du droger?
jag gör det hela dan varje dag!!
Dricker du? ja
Vem är din bästa vän? kan inte säga ett namn
Vad är du mest rädd för? hopplösheten
Vilka kläder sover du i? ;) ;) ;)
Vart vill du gifta dig? kyrkan antar jag
Vad hatar du verkligen? folk som skriker
Har du varit kär? är!
Har du ett jobb? musiken
Gillar du att ha folk omkring dig? om jag gör. dock kan det bli lite för mycket i kollektivet
Är du ett hälsofreak? absolut inte

Har du under de senaste 48 timmarna:

Gråtit?
ja
Köpt någonting? jag och malin handlade saker till morgondagen idag
Varit sjuk? fortfarande rethostig
Sagt "jag älskar dig"? det tror jag
Velat säga till några att du älskar dem? NOOOOOO!
Träffat nån ny person? inte träffat som i pratat med
Saknat någon? jimmyyyyy
Kramat någon? jimmyyy
Kysst någon? jimmyyyy

Senaste:

Låt du hörde:
ison och fille - hela dan varje dag
Film du såg: hannibal
Drink du köpte: long island ice tea
Mat du åt:
pasta med krossade tomater och bönor
Gången du åt en 7-Elevenkorv: inte dom senaste tjugo åren iaf
Senaste människa du slog: NÄR SKULLE JAG?!!?
Senaste stora bussresesan: till krek i sundsvall för någon månad sedan
Senaste långa telefonsamtal: mamma
Senaste dusch: idaag, välbehövlig sådan
Senaste irritation: att släpa runt på soffan och fotöljen för att lyckas dammsuga! BAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback