att stå på scenen är mycket beroendeframkallande, börja aldrig spela musik.



tack för uppsalavisiten kalle och folke och lena. det var grymt skönt att ta det lugnt, spela tvspel, äta och promenera lite. dessutom spela musik och lära mig hur man använder en slide så att det låter rätt okej. tyvärr var jag tvungen att åka ganska snabbt hem igen men vi ska titta på när samtidigt som spelar imorgon. jag, jimmy, patric och björn. innan det ska jag tvätta i ulriksdal eftersom våran tvättnyckel inte existerar. dessutom ska jag repa. jag ska repa! hörde ni?! det här är mitt älskade veckoschema:

torsdag: tvätta, repa, gå på konsert med favoritpojkarna
fredag: fixa i lägenheten, möjligen åka till nyköping
lördag: nyköping
söndag: hemma och försöka lära in låtar tills;
måndag: psykolog, rep med filip och två andra inför lavaspelningen
tisdag: rep igen med filip förmodligen
onsdag: kanske lyckas bli frisk? (är stört hostig för tillfället..)
torsdag: rep med peter
fredag: spelning med peter på hornsgatan 104 kl 20.00
lördag: rep innan lavaspelningen
söndag: spelning på kulturhuset 18.00

och jag älskar det!

en sak till jag älskar är att min mamma för första gången sen jag flyttade hit ner, kommer och hälsar på i några dagar och hon lyckas pricka in min tjugoårsdag innan hon åker hem till norr igen. då ska hon få träffa jimmy och patric och alla människor och titta på min lägenhet och ja ja ja!

Kommentarer
Postat av: maria

bra att du verkar må bra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback