hon ger oss allt men inte nog.



jag förstår inte varför jag fortsätter gå dit när jag ändå bryter ihop efter varje gång och är lika besviken som förra gången. ibland är jag bra dum. och trött. och förkyld. och oj oj oj vad synd det är om mig nu med all stress och huvudvärk. gnisslar tänder om natten under mardrömmarna bara för att göra det hela liiite värre. oj oj oj stackars mig.

nej, egentligen inte alls. men jag är trött på att vara ledsen och jag är för ledsen för att kunna vara trött. det hela tar ut sin rätt när jag vaknar åtta på morgonen utan anledning och inte ser något som fångar mitt intresse. inget löv och inga blommor som nyss slagit ut. jag hatar våren för att man borde vara glad. jag är inte glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback