alla dom som tränger på.



jag har sjukt ont i kroppen. precis som att sova på sten.
men ikväll blir det spelning på therese och mickes bröllopsfest vilket kommer bli hur roligt som helst, varesig man har ont eller inte. dans med patric och dennis hela natten lång och dessutom stå på scen. efter kvällen blir det att åka hem, ta bort lösögonfransarna och glittret och försöka sova några timmar innan torsdag. har saker att göra och fördriva dagen med. på fredag blir det grönan för första gången i mitt liv och det kommer vara hur fint som helst. det vet jag. med bra folk och bra väder kan det inte gå fel.

det fanns planer på att jag skulle lägga ner den här bloggen. har fortfarande några av dom kvar. eftersom i stort sett ingen läser och ingen kommenterar nånting hur mycket jag än skriver eller hur lite jag så skriver. som att det inte biter. det är tråkigt. men jag har ändå så svårt att sluta skriva. lite för mig själv och lite för er. jag fortsätter liksom hoppas att det utvecklar nånting i mig eller tar mig framåt. kanske inte alls. det känns inte. men man måste ju se saker positivt till och från. få lite omväxling. jag har blivit bättre på det. och varje morgon jag vaknar så lyser någon slags sol även om den riktiga inte skulle göra det.

nu blir det en kopp till med snabbkaffe och ett rep igen inför kvällen. jag vill känna mer än såhär. som tur är vet jag att det kommer med tiden. när jag sitter på tvärbanan kan jag nästan lova mig själv att allting kommer att vända. nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg inte ner. :(

jag uppskattar dina ord.

2009-04-29 @ 18:30:02
Postat av: Malin

Vilka ska du på Grönan med? :)

Saknar dig.

Postat av: Anonym

jag älskar din blogg och förstår inte hur man inte kan bli berörd av den. fast ett tag kunde jag inte lyssna på din musik på myspace, för jag vart alltid så ledsen av den. den tog fram allt det där som jag försökte glömma. men du är fin, och jag hoppas du inte slutar att skriva.

2009-05-03 @ 20:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback