en miljon timmar kvar att tänka på dig och tänka på det.

106872-88

remember when i was so strange and likeable
remember when i was sweet and unexplainable

måndag: gå på stan och shoppa ihjäl sig
tisdag: skicka hem leonida till norrland och ha spelning kl 19.00 på kafé 44
onsdag: skicka hem robert och börja städa lägenheten
torsdag: torka golv och fika med rebecca
fredag: massage och häng med stina och patric
lördag: skriva till fröken stjernestov och följa med robin och janne någonstans
söndag: repa inför torsdagen
måndag:
tisdag:
onsdag: tid kl 13.00 på salongen
torsdag: jag har spelning kl 19.00 på kafé 44
fredag: rebecca fyller år

alltså. två förmodligen lediga dagar. wow. förmodligen kommer jag hitta något att fylla dom dagarna på också. men det här har jag i alla fall att göra i veckan som kommer, och vissa av dessa saker ska alltså göras varje dag: räkna matte, klippa mig, skicka in stimpapperna, prata med några band om spelningar, lämna tillbaks andys gitarr, sova, sluta tänka på saker, tvätta, städa klart, skriva ny musik, bleka håret...

jag vet ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback