det finns nytt material på min myspace.

106872-91

OMG NY LÅT!

jag och peter har skrivit en låt som nu ligger uppe på myspace. då vet ni. och nu när ni vet det så kan ni ju klicka dit och lyssna också. i övrigt så är jag sjukt seg. har fortfarande ont i kindbenet efter blåögat. försöker räkna matte men det går inte alls fort framåt. flyttar någonstans på måndag (var vet jag fortfarande inte). richard åker till tjörn igen. edvin hittade boende i sista sekund med björn och tor som också är hemlösa.

daniel löfgren har gjort ny musik som låter sjukt lovande. några spelningar är påväg att dyka upp. jag ska träffa en producent om några dagar. imorgon ska jag och stina träna igen och efter det blir det kaffe med några killar jag inte känner. jag har precis upptäckt nintendo 64 kid remix som är det roligaste någonsin.

i övrigt så har jag precis kommit fram till att jag har ett så tråkigt liv att jag måste räkna upp en miljon saker för att känna mig upptagen. ha något att tänka på. och tro mig - det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback