jag ska gå ner till stadens flod och låta vattnet fylla mina lungor och mitt blod.



JAG VILL INTE VARA HÄR.

i'm gonna give you only one reply;
i know not who i am.

but i talk in the mirror to the stranger that appears
our conversations are circles, always one sided
nothing is clear except we keep coming back
to this meaning that i lack, he says;

the choices were given
now you must live them
or just not live

.. but do you want that?


idag regnar det precis lika mycket i mig som utanför. det kan inte göra ondare än såhär. lyssnade på fel låt och bröt ihop, var tvungen att gå tillbaks in. var tvungen att gråta klart innan jag åkte buss. men där grät jag igen. mitt i regnet och mitt bland alla. jag har värk i käkarna för att tänderna bits ihop hela tiden. gör nånting då. gör det bara.

såhär ärlig mot mig själv eller inför mig själv har jag aldrig någonsin varit. och den konstanta brännande känslan som ligger över mitt hjärta nu skulle behöva släckas, precis som alltid. den tragiska sanningen är bara att jag inte ska släcka den längre. "jag ska ju bara stå ut".

det behövs mer än mig själv för att få bort dom här molnen i blodet, varför vet ingen om det?


Kommentarer
Postat av: K med stort K

GRATTIS! :D

jag måste ringa snart, just nu sitter jag i studion och ska spela in ite nytt material. men vi hörs snart min lilla duva, du vet inte hur glad jag är för din skull (:

puss

2008-07-14 @ 09:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback