AS YOU CAN SEE; THE SAME GOES FOR ME

106872-70

     det finns så många saker man vill skriva om klockan halv tre på natten. men ändå så få saker som kommer fram. aldrig någonsin. någonsin, har jag varit såhär kluven gällande hur väl jag egentligen känner mig själv. jag är precis lika omedveten om varför ingenting biter på mig ikväll som jag var förra lördagskvällen.

jag borde ju vara glad.

det finns så många sidor hos en själv som man aldrig kommer sluta avsky. men ändå så få saker som kommer fram. har man tur så lär man sig kanske stå ut med dom delarna som inte är riktigt så bra som man hade önskat. jag önskar att jag kunde förändra på alltihop. hos mig är det en så stor del som jag inte kan stå ut med.

jag borde ju gråta alla tårar.

det finns så många låtar man vill citera klockan halv tre på natten. men ändå så få texter som kommer fram. och det är så svårt att säga hur otroligt låg jag känner mig varje natt jag stirrar med suddig blick i taket igen. och igen. och igen. alla scener ur mitt liv bildar långa filmer framför mina ögon. hur ska man någonsin bli helt frisk?

i told him i needed a moment alone
to sit down and think
all the thoughts i've been avoiding for long

but it's friday night
i want to tell you that i lied,
no work will be done
no work will be done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback