nu går det bara utför.


106872-84
VAD GÖR DU JUST NU: gnäller över att ägget jag skulle äta inte var kokt nog. och så blev jag spyfärdig.
VILKEN VAR DIN FÖRSTA KONSERT: kent i skellefteå tror jag.
ROLIGASTE RESAN: trästock förra året var sjukt kul. massa spelningar.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: ungefär samtidigt som min ångest över hur äckligt det var i lägenheten dök upp.
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: lady caterpillar - dreams of plastic dreams in blue.
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: absolut. med mitt utsmetade discosmink sen releasefesten igår.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: inte vad jag märkt av. så nej.
VEM ÄR DU MEST KÄR I JUST NU OCH VARFÖR: daniel löfgren för att han kommer med en gitarr och tandkräm imorgon.
ÄR DU HOMOSEXUELL: bara med elliz och carro. eller ja, nu med stina också.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: okokta ägg. och saker som är kladdiga på mina händer.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: den siste samurajen går på ettan nu. annars brukar det vara barnkanalen.
VILKEN FILM SÅG DU SENAST: ... den siste samurajen kanske.. vet inte..
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: henrik skrev att han hoppades att bandet skulle kunna komma till mig imorgon.
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: om du lyckas få mig att förstå att du försöker så yeah sure... ehm.
HUR SVARAR DU I TELEFON: först tar jag upp telefonen. sen trycker jag på "grön lur"-knappen. men jag har ju alltid varit lite konstig.
VAD ÄR DET VÄRSTA SOM HÄNT DIG: när jag inser hur tråkigt jag har och gör sånnahär listor.
HUR GAMMAL VAR DU DÅ: kuggfråga.
HAR DU KOMMIT ÖVER DET: kommer jag aldrig göra.
ÄR DU LYCKLIG: hur ska jag veta det? eller i och för sig, vem ska annars veta?
SAKNAR DU NÅGON: jag vill ha hela världen. så jo, det finns en del att sakna.

kan det inte bara bli lördag klockan åtta? jag är alldeles för rastlös för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback