just här står tiden still.

106872-82

jag har räknat mer matte under dom två senaste dagarna än jag gjort sen jag började. dessutom ringde H&M till mig idag och sa att dom vill ha mig i solna. det låter rätt okej tycker jag. inget helgjobb. som tur är. så många spelningar jag har framöver så skulle det aldrig gå. men är man bäst så är man.

ikväll ska jag kolla på mates of mine. pojkarna är nere i stockholm och firar med en spelning på "bara vi". om någon dag kommer pontus och lotta till stan och sen dyker leonida upp i en vecka. då firar vi min nittonårsdag med storbjudning i kollektivet.

dessutom är jag friskare nu. magnus har hittat livsgnistan och det lät så roligt när jag pratade med honom så jag tänkte att det kanske är något man borde upptäcka själv också. (tro inte för mycket, imorgon kommer bloggen vara precis samma stil som vanligt.) det vore kul att inte stå med fötterna under jorden en dag.

Kommentarer
Postat av: Elmo

Haha. Livsgnistan alltså. Vilken grej.

2008-02-27 @ 01:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback