jag har inte plats för nånting.

106872-76

den här dagen är verkligen riktigt dålig. visst har alla dåliga dagar, no big deal. men får jag snälla hata det ändå? är väl newton's tredje lag som härskar över mig eftersom gårdagen var riktigt bra. kommer alltid bakslag. men det vore fint att vara undantaget som bekräftade regeln!

jag tröttnar så fort på att vara jag och det är så hemskt tröttsamt. kan heller inte hitta det riktiga problemet vilket gör det hela ännu värre. sen när blev jag såhär igen? har redan grävt alla mina gropar i så många år. klart att man blir less.

hur som helst så ska jag anstränga mig lite nu. göra saker som behövs. gällande spelningar, plugg och lite annat. kanske kommer jag så långt någon dag, att jag känner mig nöjd över vad jag åstadkommer. vilken känsla det måste vara.

- du måste lära dig att ta mer plats.
- jag har testat förr men gillade det inte.
- varför?
- vet inte, var aldrig bra på det. kände mig bred.
- bred? sluta prata så bildligt.
- jag menar bara att folk tittar på en konstigt.
- sånt händer väl alltid?
- inte när man inte tar någon plats alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback