I WAS THINKING I HAVE GONE TOO FAR WHEN IT COMES TO YOU

image59

tionde november dyker vi upp i göteborg. jag har faktiskt aldrig varit i den, om man ska tro på vad folk säger, vackra staden. så det blir grymt. så alla ni som bor i närheten och är över femton år är välkomna till en helgalen kväll tillsammans med mig och killarna i vargpakten (och yeah someday), ninjaspark och calis. celebert besök alltså!

tills vidare:
på onsdag (tredje oktober) blir det röj på fight club i gamla stan. på scen 21:30 med vargpakten.

letar man efter något softare, lugnare och lite mer skört? då finns jag på café string den sjuttonde oktober. trettio kronor inträde. där hittar ni mig och daniel löfgren, med oss har vi joi också som hjälper till. jag har en känsla av att den spelningen kommer bli något speciellt. kom dit så får ni se! ingen åldersgräns.

vi ses hörni! hör av er om ni undrar över något.
[email protected] eller
min myspace

Kommentarer
Postat av: felicia

åh, jag vill så gärna se dig på string! synd att det är på en onsdag. men jag kommer såklart när ni spelar i göteborg! det blir sjukt bäst. är sjukt glad över att du kommer hit, darling. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback