PUT AWAY YOUR BELONGINGS

anttila

       jag vet inte varför
men jag tyckte att kristian kunde få stå för bilden idag. jag har snygga vänner!

det här stal jag av
felicia.
SENASTE PERSON SOM..
du pratade med:
det beror på hur man menar med prata, felicia pratar jag med över msn. annars mamma.
du gick på bio med: henrik i julas.
du gick på stan med: victor! eller ja, vi gick och fikade. shoppade gjorde jag med leonida.
du kramade: victor.
du pussade: henrik när vi var tillsammans.
du hade sex med: om det någonsin hade inträffat hade jag ändå inte skrivit det här!
ringde dig: elliz.
du ringde: maria igår! det var fint minsann.
fick dig att skratta: ola, imorse någon gång.
gav dig en komplimang: tror att det var ola där också. kan ha varit niva.
skickade en låt till dig: dennis skickade iof inte en hel låt, men en del av våran nya hit!
såg dig gråta: hjälp? jag kommer inte ihåg. jo just ja, mina bröder magnus och stefan.
skällde på dig: mamma.
såg dig naken: jag tror allvarligt talat inte att någon har sett mig naken sen i mellanstadiet någon gång! eller jo, i gymnasiet någon gång i omklädningsrummet efter danslektionerna.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: you bet.
köpt någonting: en ramlösa skogshallon.
varit sjuk: nä inte direkt. bara huvudvärk som ett aber.
sjungit: konstant. och ändå låter det inte bra!
sagt jag älskar dig?: nope
velat säga till några att du älskar dem: nope! eller jo, till pappa såklart.
träffat någon ny: nä! jag har inte varit utanför dörren på två dagar.
saknat någon: take a guess. jag saknar allt. mest pappa.
kramat någon: mamma några gånger.
pussat någon: nää.
haft sex: alltså dom här frågorna kan man räkna ut om man läser där uppe? men nej.
bråkat med någon: inte vad jag kommer ihåg! kan ha förträngt det. haha.
fått någon att gråta: oj. hope not.
rökt en cigarett: skulle man väl kunna påstå.
varit full: full mitt i veckan is teh shiet. eller?
tagit någon drog: hon gör det hela dan varje dag.
blivit glatt överraskad: ja! av ola och kalle. smickerpojkarna.

vem fick du senast sms från och vad stod det: jag vet inte, orkar inte hämta telefonen för att kolla heller. men jag tycker att anttilas sms om mitt ansikte och fräknar som stjärnor var ett bra sms!
hur mådde du när du vaknade: trött som ett fucking aber. sen när jag upptäckte att telefonen ringde blev jag less.
har du något jobb: på tisdag har jag!
nämn ett "pinsamt" band du gillar: eh. jag gillar bara bra band! men folk brukar dissa bo kaspers orkester och mina hardrockpojkar i payable on death! haha nej förresten. dc talk är nog the shiet!
läser du en tidning varje dag: inte ens nästan varje dag.
vilken var den senaste låten du lyssnade på: egotrippad som man är; baby kiaran - the lights
senaste filmen du såg: kommer inte ihåg. hm.. jag och simon såg någon film helgen vi hade spelning här i stan. just ja! spiderman two.
var den bra: mah. den gick att smälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback