JUST A SERIES OF BLURS LIKE I NEVER OCCURED

wind (by michael johansson)

            foto av: michael johansson (
http://helloheaven.deviantart.com)

om det skulle sluta värka någon gång så hade jag kanske klarat av det. att acceptera och gå vidare. det låter så sjukt att säga "gå vidare" knappt en vecka efter pappa har gått vidare. hur ska man släppa någon som man älskar så vansinnigt mycket? släppa handen, släppa taget för att vinka hejdå. det vore som att neka all kärlek. alla band som knutit ihop oss under arton år. jag kan inte göra det.

jag ska få en katt! en liten unge. åtminstone har jag paxat en. tack emeli. vi får se hur det löser sig. på tal om att lösa sig så ringde dom från Online Telemarketing idag och ville att jag skulle komma dit på tisdag. bra med pengar. men då blir det inget skellefteå i sommar. det kanske får räcka med trästock då. sen är det edvinfestivalen i augusti. nära från örebro. frizon är lite i samma veva. fattig kommer jag vara. det gör inget.

allt hade varit mycket finare om pappa var här och delade det. jag vill inte tjata om det men det är verkligen så. som att ingenting riktigt räcker till utan honom.

nu spelas: death cab for cutie - plans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback