DON'T KNOW WHAT EVERYONE WAS LOOKING AT

läste lite i ninjans blogg och blev påmind om det här. har hört det förr men glömt hur talande det är. jag har inte tänkt styra upp en förklaring om vad det är talande för, det bara är talande. han har slagit huvudet på spiken minsann:

varför går jag hela tiden in i relationer som inte är helhjärtade?
jo, för att jag tror att jag hela tiden måste ha ett förhållande med någon - så att jag tvingas att vara charmig, smart och känslig och något alldeles extra. när jag anstränger mig för att förföra någon måste jag bjuda på det bästa av mig själv, och det hjälper mig. dessutom har jag väldigt svårt för att leva bara med mig själv. men jag vet inte om det här är det bästa valet.

- Paulo Coelho - Zahiren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback