It was all over cause she said it was and he couldn't go back to sleep

frost


två dagar. av tomhet och ensamhet. allt är tråkigt när yrseln inte finns där och det är inte lika fint att gå ut längre. jag tror att det skrapar när jag drar efter nästa andetag och marken gungar inte längre. två dagar. av oro och månljus. godmorgon jag har inte somnat än trots att du brukar kliva upp nu och det är något bakom min rygg.

och så tårar.

om man inte står ut två dagar. hur ska man då stå ut all denna tid som ligger framöver? jag vet inte om ni förstår men jag klarar inte av att leva ett sånt här liv så mycket längre till. gå över. inom två dagar. av tomhet och ensamhet. för det finns inget som river som saknad.

också tårar.

ingen förståelse. bara överkonsumtion av saker som kommer att ligga i ett hörn inom två veckor när vi insett att det inte gav något. jag kan aldrig dämpa det här tillräckligt mycket. och jag har insett det. bara efter två dagar. det gör så ont. att jag vet. att jag inte kan fortsätta. med eller utan. att jag sitter fast. hjulet slutar aldrig snurra när jag är där i. två dagar. och allt jag tappat har jag fått igen. nu vill jag inget annat än att hoppa från avsatsen så fort som möjligt.

och tårar.

Kommentarer
Postat av: Sara

det är en is som brister i mig, när jag läser.
jag vill inte att vi ska vara så lika.

2007-03-11 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback