YOUR PROBLEMS ARE JUST LIKE MINE

kameraspegel
     dagens citat:
you say you left to find reasons not to stay
you say you lost yourself somewhere on the way
you say living is easier when i'm around
and you say you need my help to get off the ground

but i'm afraid we're searching for things we'll never find
cause your problems are just like mine, they're hard to define



och till dig robert; jag saknar dig läskigt mycket. jag vill (bokstavligt talat) hänga i din lägenhet och göra ingenting särskilt. spela lite gitarr och sjunga godnattsånger. så många gånger som du varit där för mig och jag för dig, när vi behövt det mer än någonsin. och alla nätter ingenting hjälpte så kunde man ändå ringa dig bara för att man behövde höra att någon fanns där. levde med en. levde på samma läskiga jord. i samma läskiga värld som en själv. räddaren i nöden säger jag. utan att underdriva. när jag flyttar så måste vi ses. så enkelt är det. för jag saknar dig galet mycket stjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback