WATCH ME SLEEP AND PLEASE DON'T WAKE ME

sthlm

     vilan.
är inte den det viktigaste en människa äger? kan det inte vara så att få vila är dom viktigaste verben i en människas liv? jag vet i alla fall hur viktigt det är för mig och därför ska jag spendera den här dagen med att vila. på måndag avslutar jag mitt arbete också. utbrändheten kan slänga sig i väggen. jag ligger kvar.

idag ska jag fika med min gamla sånglärarinna. imorgon måste jag köpa kläder att ha på brölloppet. jag är så fullbokad att jag svimmar snart. det ska bli skönt att gå ut med elliz och agnes imorgonkväll. victor kommer hem också. åh vad han ska bli kramad av mig. jag är så nära att bara luta mig på någon snart.

och ola. tro det eller ej men jag är så ledsen över vad vi är. all sand runt omkring. jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback