TRÄSTOCK COMING UP

mina killar

      det här är mina killar.
det här är dom jag ska spela med på trästockfestivalen som äger rum mellan den nittonde och tjugoförsta juli i skellefteå. på nordanå-området närmare bestämt. det här är tre grymma musiker. två från södra sverige och en från riktiga norrlandsskogarna.

daniel: mannen som jag delar
baby kiaran med. vi som ska spela i alternativa tältet klockan 17.00 på fredageftermiddagen. kommer från nyköping och har massor med musikprojekt som det går bra för. bl.a vårat. vi spelar electronica/ambient med inslag av techno på några av låtarna.

simon: det här är andra ninjan i so far, so ninja. våran musik är sån musik du vill somna till och till och med vakna till. gitarr, sång och ibland piano. vi tar känslan framför tekniken. om du vill se oss på trästock så befinner vi oss i en glaslåda vid ett vernissage på området runt 16.30 på torsdagen. det blir tight och mysigt.

kristian: en av mina vänner som jag ska få äran att gästa i campustältet 21.15 på fredagkväll. killen från göteborg som släppt ett flertal skivor och singlar som blivit riktiga hits. kristian anttilas musik, inklusive den nya singeln vill ha dig, har varit delar av mina favoritlåtar under en lång tid nu.

andra som kommer till trästock som jag måste tipsa om är:
pulpa
lasse lindh
marit bergman
familjen
isobel
ung berättarscen

alltså: trästockfestivalen i skellefteå. 19e till 21a juli. gratis. - be there.

Kommentarer
Postat av: J

Iiihihi, jag känner mig som en stolt moder! Även fast jag inte har något som helst med dina framgångar att göra. Men ändå. Du är så duktig att jag får magsår.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback