OH TAKE ME BACK TO THE START

dans

    sjukanmälan. i'm back in the game. jag har gjort det här så många gånger förut att jag inte förstår människor som nästan aldrig stannar hemma helt olovligt. bara sådär. bara som jag gör så ofta. undrar hur länge jag kommer hänga kvar i den här sköra tråden som en anställning hänger på. kanske en månad. om jag har tur. jag är inte ens lite stolt över mig själv.

in my place in my place were lines that i couldn't change. i was lost oh yeah. oh yeah.

dagens hatlista:
 mardrömmar
 telefoner
 bussar
 värmen
 pengar pengar pengar
 packning
 stressen
 körkortet jag inte har
 klänningar

bilden här ovan speglar verkligen noll och ingenting av min vardag. kanske därför jag fastnar för den. det är mina drömmar fångade i en bild. nu måste jag gå. så att jag hinner. allt handlar om att skynda för att hinna slappna av. jag har inte lärt mig. kommer aldrig lära mig. jag är fast i en bubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback