You may feel alone when you're falling asleep.

kort

dagens klädsel: röda byxor, vit skjorta, svart tjocktröja, palestinasjal, rutiga skor, svart jacka
dagens smink: precis som vanligt, kajal, rouge, läppstift, mascara...
dagens frisyr: för lite hårspray
dagens händelse: började på H&M
dagens låt: death cab for cutie - soul meets body
dagens vill ha: hårfärg
dagens vill va: smal
dagens sjuka: hosta
dagens saknad: att bo i en egen lägenhet, elliz
dagens uppoffring: smutsat ner kläderna på H&M
dagens humör: bäst
dagens godis: mintchoklad
dagens favorit: kortet till dörrarna på jobbet! (på fotot ovan)

det här har varit den bästa dagen på otroligt länge. fint måste jag säga. mycket fint. även om jag somnade sent inatt så har jag inte varit alltför trött under dagen. dessutom var alla på H&M supertrevliga och jag fick göra saker själv redan idag, sjukt skönt eftersom jag var lite orolig över att jag bara skulle gå runt och stalka någon hela dagen. men så blev det inte!

hur som helst så ska jag titta på outsiders om barn som inte pratar nu. vore fel att säga att jag tycker att det är intressant, låter så hemskt. att man granskar någon och deras problem och säger att det är intressant. jag är intresserad av att veta för att jag vill kunna förstå andra - ja. så är det.

(och förresten. musiken går framåt nu. toppen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback