Uppdateringar inom musiken

nog för att jag har gått och blivit sjuk men jag har ändå lyckats spela in en del av rösterna till mitt och daniel löfgrens (http://www.myspace.com/danielloefgren) projekt som vi kallar baby kiaran. så nu är vi igång. dessutom håller jag på att försöka skriva klart en riktig hitlåt med yeah someday (http://www.myspace.com/yeahsomeday) och hoppas att den ska bli klar så snart som möjligt, bara sjukdomen som fördröjer den. kanske blir våra samarbeten sammansatta till ett projekt med nytt namn. det får vi se! något annat jag ser fram emot är att få höra den klara versionen av låten som jag och ambandet (http://www.myspace.com/ambandet) håller på att göra tillsammans, ska sjunga in den så snart det bara går.

gällande spelningar så har inget nytt kommit upp än så länge. det är fortfarande tal om mars, som månaden av turnéer med lite alla möjliga lite överallt. än så länge har jag inte tänkt avslöja vilka som står på listan men det är trevliga, och ganska stora, namn!

nu till en rolig sak; jag har haft 100 plays idag på myspace. fint! otroligt fint. så fortsätt tipsa kompisar, fortsätt lyssna och förhoppningsvis kommer en ny låt att dyka upp där snart! när ni ändå är igång kan ni gå in på http://www.yoursound.se/andthen och rösta på någon av mina låtar som finns där. - tyvärr så måste man bli medlem först, så om någon orkar, gör gärna det! det uppskattas.

en sak till innan jag slutar. jag har ingen aning om hur många som läser det jag skriver här, så om nån tycker att det är värt att jag över huvud taget skriver om hur det går inom musiken här - kan ni vara snälla att lämna en kommentar. skulle vara fint. tack!

snart kommer information till maillistan.
/lotta


Kommentarer
Postat av: ulrik

jag ska leva på din framgång. keep working!

2007-01-24 @ 14:54:02
Postat av: David

Många fingrar med i spelet samtidigt nu! Baby kieran-projektet låter spännande, men ska bli kul att höra din hitlåt med yeah someday! Keep up the good work!! O krya på dig!

2007-01-24 @ 17:52:48
Postat av: emeli

i'm here every day :p

Postat av: felicia

skriv på cutiepie!

2007-02-10 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback