The seething rain weeps for you

igår och inatt har jag jobbat på bra om jag får säga det själv. så idag tar jag en välförtjänt paus och åker ut till henrik. fram till klockan arton ikväll kommer jag bara att finnas tillgänglig på min mobil så är det nåt så ring.

jag klev till och med upp klockan nio imorse! hur insane är inte det, ärligt talat? jag som brukar sova till klockan ett utan problem, men det är ju bra att jag vänjer mig vid tidigare mornar, H&M-jobbet kommer ju knackandes på dörren vilken dag som helst. så det blir fint. längre dagar också, ska bli intressant att se hur bra man klarar sånt. haha. med mitt humör liksom.

men nu ska jag och min far röra på oss.
håll utkik gällande spelningarna - tro mig, ni kommer att tycka om överraskningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback