My stomach is sick and it's all in my head.

dagens klädsel: svarta stuprörs, kenttröja, två armband och rutiga sockar.
dagens smink: foundation, rouge, mascara, kajal, ögonskugga, ögonbrynspenna, läppstift.
dagens frisyr: plattat tuperat sprayat. stort med snedlugg.
dagens händelse: pappa kom hem.
dagens låt: killers - mr brightside.
dagens vill ha: pengar.
dagens vill va: i sthlm.
dagens sjuka: hostar som om jag satt en kalv i halsen. fast ändå bättre igår.
dagens saknad: henrik igen, ett liv, egen lägenhet.
dagens uppoffring: städat hela lägenheten.
dagens humör: slyna.
dagens godis: bridge.
dagens favorit: kenttröjan!

kan man inte bara typ, få ramla ihop till en pöl och sjunka genom golvet sånnahär dagar? och varför ska folk försöka övertyga en att det är bra med saker som man själv vet är crap? gud är inte på min sida, lets face it, jag har gjort det så nu kan alla andra också göra det. varsågod. man kan inte bara komma efter sju år och radera sånt som hänt. det går inte. jag har redan blivit ledsen och besviken så att det räcker så sluta försöka få mig att sitta still några minuter medan någon säger saker så att allt blir bra. förmodligen kommer en blixt komma ner i huvudet på mig bara för att ni försöker. so let's not.

och ja, jag är verkligen less på livet idag. får man vara det? jag är det nog hur som helst. eller nej, jag är inte less. jag är besviken och vill att den här situationen ska ändras för mig någon gång för nu tycker jag faktiskt att jag har ansträngt mig länge nog för att få se något positivt. så att jag orkar, eller är det galet kanske?

ueaaääääääh. nu lägger jag ner gnället innan ni börjar tycka att jag är totalt väck.                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback