Lite nytt inom spelningsfronten

såhär ser mina spelningsplaner för framtiden ut än så länge!

januari:
ingenting, men förhoppningsvis någon sorts inspelning i någon sorts studio.

februari:
kanske något här i umeå och också i skellefteå. beror helt på hur mycket extra energi jag har den månaden och hur mycket nytt material jag har. om ingenting särskilt händer inom skrivandet eller band att spela med så blir det förmodligen bara ytterst få spelningar denna månad.

mars:
här händer dock lite mer.
jag och daniel löfgren kanske åker till det yttersta av södern. även känt som skåne.
om/när detta blir av slängs även (förhoppningsvis) en spelning med ninjaspark in någonstans i samma tid. kanske blir det spelning med buller i göteborg eller någon spelning i örebro om lyckan är framme. i början av månaden kan det även komma en spelning med anttila. det här är absolut inte säkert än så länge. knappt på planeringsstadiet, så häng kvar.

vill ni att jag ska spela nära er?
ta reda på ett ställe som skulle kunna passa, tipsa mig om det på:
[email protected]
och hoppas!

snart kommer mer info!
/lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback