I don't even dare to confront you

eftersom jag har haft lagom mycket ångest över att jag är så dålig på att skriva här och eftersom jag bara har tio minuter på mig innan Navy CIS börjar så stjäl jag pollets lista.

dagens klädsel: tights, svarta jeans, en svart t-shirt, nitbälte, svart tjocktröja, palestinasjalen, svarta sockar.
dagens smink: foundation, mascara, rouge, ögonbrynspenna
dagens frisyr: platt, äcklig med snedlugg och mycket spray (i onödan)
dagens händelse: fikat på station med henrik och fikat på news med elliz
dagens låt: baby kiaran - the lights
dagens vill ha: höga cheapmonday
dagens sjuka: svullna halsmandlar, illamående och huvudvärk
dagens saknad: skellefteå
dagens uppoffring: att gå ut i - 15graderskylan, men det var det lätt värt
dagens humör: bra eftersom jag träffat elliz och henrik fast dåligt för kroppens skull
dagens godis: choklad med crunchgrejs 
dagens favorit: pyjamasbyxor

utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback