How days have come to pass.

                                   plåster

tyvärr har jag ingenting intressant att meddela utom att jag har tänkt färga håret ikväll om jag hinner efter att jag har diskat bort allt som mina föräldrar dragit fram. pappa har kommit hem från sjukhuset igen och jag sitter och lyssnar på tiger lou. min dag har mest bestått av staplande av schampoo-flaskor eller andra hårstylingprodukter. mina armar kommer bli great efter några veckor på H&M. och på tal om det så börjar jag snart träna. blir fint hoppas jag. jag blir fin hoppas jag. haha. dessutom postade jag ett fint brev idag och

funderar på att dra en liten nostalgitripp till skellefteå på lördag. vi får se hur det går men roligt vore det. om jag bara kunde få alla pengar jag skulle haft den här månaden. skulle hänga med ed the man och sofia. synd bara att daniel inte är kvar. stockholmarn. hm.

jag kan sjunka så fort nu för tiden, och jag har svårt att somna på nätterna, ligger vaken flera timmar utan att ta mig någonstans i tankarna för allt går bara runt runt som så många gånger förr och allting upprepas till en deja vu känsla som vägrar släppa. varje natt. varje gång. varje dröm. och jag förstår fortfarande ingenting. inte ett ord inte en känsla mer än jag förstod förra natten eller natten innan dess och jag är så allvarligt trött på det att jag måste komma på ett sätt att fly. det här håller inte.

dagens klädsel: tights, randiga byxor, svart långärmad tröja, h&mvantarna
dagens smink: som vanligt fast ingen foundation
dagens frisyr: uppsatt
dagens händelse: står ovan ^^
dagens låt: kristian anttila - åtminstone musik
dagens vill ha: ett gymkort
dagens vill va: duktigare på att vara bestämd
dagens sjuka: hosta
dagens saknad: min bror magnus
dagens uppoffring: fick köpa ett frimärke till kuvertet
dagens humör: halvt som halvt
dagens godis: naturgodis
dagens favorit: ord: dvärgboll

ps. precis när jag skrev "dagens saknad: min bror magnus" så ropade pappa från vardagsrummet "magnus hälsar!" aw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback