But I remember what he said.

det är alldeles för sent för mig att sitta uppe och fundera på alla möjliga saker som alla funderar på på nätter när sömnlösheten stör. och ändå gör man det. ändå gör jag det.

jag hade lovat mig själv att lägga mig innan tolv inatt, bara för att slippa återfall i den här migränen som kom imorse och inte släppte förrän tidig eftermiddag. så bra gick det! i och för sig så har jag ingen huvudvärk för tillfället men man vet aldrig hur morgondagen blir och dessutom så måste jag upp för jag ska på fika med henrik.

möjligtvis stannar jag uppe någon timma till av rena principskäl så att jag kan se köket som börjar klockan 03.40. kanske inte ändå. sömn är underskattat för någon med sådana kroppsliga problem som jag. ja, jag har nog bestämt mig ändå. sova blir det - och det blir nu.

ps. tack emeli för dagens samtal.

jag och emeli

Kommentarer
Postat av: emeli

detsamma raring. detsamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback