You probably couldn't see for the lights but you were looking straight at me

fyr


10 favoriter:
färg:
grön
mat: -
band: håkan hellström
film: kejsarens nya stil (haha)
bok: per hagman - att komma hem ska vara en schlager
sport: innebandy ftw
årstid: sommar
veckodag: lördagar (höll seriöst på att skriva måndagar!?!?)
glassmak: -
tid på dygnet: sovmorgnar

9 för tillfället:
humör: har plötsligt blivit lika nere som jag var förra året
smak: gurka (haha wtf?!)
kläder: trosor med typ svarta blommor och sonnys stora grå/svart-randiga tröja
bakgrund: explodingdog "if only i could reach them"
nagellack: inget alls
tid: 12.12
omgivning: mina röda tapeter och min och daniels nya låt
irritationsobjekt: mitt ansikte

8 första:
bästa vän: hanna m
screen name: tror att det var just_me eller nåt sånt alternativt!! hahhaha
husdjur: jocke berg - min dvärgkanin när jag var.. eh. vet inte. men kanske tio?
piercing: bara hål i öronen
förälskelse: att stå på scenen
musik: informer!!
bil: jorå jag har ju haft en del eller?
kyss: det värsta jag varit med om rent känslomässigt hahahaha jag dör

7 senaste:
cigarett
: gaaaaah påminn mig inte ffs
mat: mackor med gurka
dryck: vatten
biltur: när stefan skjutsade hem mig från sjukhuset i torsdags
kyss: onsdags
spelad låt: baby kiaran - the lights (min och daniels)
tv-program: nån komediserie på trean?

6 har du någonsin:
dejtat någon av dina bästa vänner: nope
brutit mot lagen: japp
blivit arresterad: nej jag är så snäll
badat naken: inte med folk men i mitt badkar!
varit med på TV: jao
kysst någon du inte känner: eh. det beror på hur man menar ^^

5 nej tack:
kläder: allt jag har haft på mig fram tills jag var 15 eller 16
mat: -
musik: band som spelar "hård musik" för att dom inte har någon annan talang än att slå sönder saker och skrika.
dryck: echinaforce och måltidsersättningar
personlighetsdrag: saknad av empati och att vara naiv

4 saker:
du gjorde igår kväll: funderade, ringde runt till alla möjliga, hade ångest, smörjde ansiktet
du kan höra just nu: musik, bilar som kör förbi utanför, min fot som håller takten och tangenterna som smattrar när jag skriver
du inte kan leva utan: min röst, telefonen, bra människor och pappa
du gör när du har tråkigt: bakar kladdkaka, duschar, zappar på stora tvn, spelar in massa skit på datorn

3 personer:
du kan berätta allt för: kalle elliz och maria
du tycker om: simon robin och emeli
du inte gillar: mig själv, robbie williams och adaktusson (HAHA)


2 val:
kaffe eller te: kaffe <3
vår eller höst: vår

1 önskan: att jag lär mig någon gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback