We all look so desperate

bortalag

VISSA TANKAR KAN JAG HELT ENKELT INTE KOMMA IFRÅN.


även om jag kunnat säga det här hur länge som helst så säger jag det nu:
det vore lättare att älska mig själv om du visste hur lite jag älskar dig.

 
det är nästan obefintligt lite. nästan som ingenting. alls.
och om det är möjligt så saknar jag dig ännu mindre.
ibland vill jag berätta det för dig.

 
lovord.

 
tänk hur långt vi hade kunnat ta oss
under all denna bortslösade tid.
vi hade kunnat skriva fler glada sånger
istället för att stryka varandras kinder
som tröst.

 
jag kunde bli så mycket bättre innan du kom. nu förlorar jag bara
tid.


 
JAG BEHÖVDE INGENTING FÖRE DU KOM. NU BEHÖVER JAG TID.

Kommentarer
Postat av: betty

förbaskat snygg bild.

2007-02-20 @ 11:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback