Uncover what was purpose / Forced to breathe out the past

bonestructure

mina naglar är så blåa nu igen och kanske beror det på dålig blodcirkulation
- kanske något annat.
jag skakar mycket mer nu igen och kanske beror det på koffeinet
- kanske något annat.
egentligen bryr jag mig inte för allt känns likadant ändå.



tomhet           
               tomhet                
       tomrum            
         andrum          
      ensamhet        
         tomrum.





DEN HÄR VINTERN ÄR DET INTE BARA SNÖ SOM FALLER.

det rinner så många fler tårar nerför mina kinder nu och jag vet inte ens vad det beror på
 - kanske. kanske av ren vana.
jag känner mig alltid mer fel när du har gått
- kanske vill jag inte ens att du ska komma tillbaks.

JAG KANSKE VILL ATT DU SKA FALLA TILL MARKEN SOM SNÖ.

men mina naglar är så blåa nu igen och jag ser allting i svart.
och jag måste ändå förfrysa mina händer mer när du har gått.
jag måste börja leva mer när du har gått och jag kan inte säga varför

JAG KAN INTE FÖRKLARA VARFÖR BÅDE JAG OCH SNÖN FALLER I VINTER.



tomrum   
andrum     
utrymme    
    annons om överlevnad   
      tomrum.







Kommentarer
Postat av: Peder

jag gillar det här inlägget, om än lite kryptiskt.
Fin bild också, hemlis. :P

2007-02-09 @ 00:52:11
Postat av: emeli

du skriver som en gudinna raring

Postat av: ulrik

den här är sjukt bra. jag har inte hört dig läsa. högt. men jag läste högt. för mig själv. med short and untitled i bakgrunden. du vet musiken. efter texten. den är jättebra. du är bra.

2007-02-11 @ 10:41:05
Postat av: Sara

du berör verkligen. rakt igenom, under, innanför. jag önskar att jag slapp känna igen mig.

2007-02-12 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback