Musikuppdateringar.

INSPELNING:
Imorgon åker jag till Luleå och stannar över helgen. Där ska jag spela in både lite nytt och en del gammalt material som jag inte har fått inspelat än. Vi får se vilket stuk det blir på låtarna. Blir intressant hur som helst. Hoppas bara att det blir bra.

GIG:
Det närmsta jag vet om för tillfället är i april. Men det kanske blir något här uppe i norra delen av landet innan det. Sånt brukar inte vara så komplicerat att ordna.

NYA LÅTAR:
Dessutom har jag skrivit en ny låt. Som heter Along The Way.
Om ni vill få tag på den så skriv till
[email protected] så ska vi fixa det.

SAMARBETEN:
Otroligt nog är det ett band ända från Italien som ville att jag skulle sjunga några rader på en av deras nya låtar. Ska bli kul att se hur det blir till slut. Det är även en Richard som ville låna min röst till något, mer ingående har vi inte pratat så om någon dag får jag nog veta vilka planer han har. Annars fortsätter jag och Daniel att göra musik tillsammans under namnet Baby Kiaran och framåt går det. Har fått bra kritik! Sen har Peter från MusiqueTLR frågat om jag vill sjunga på en låt han gjort också. Så jag ska kika lite på det också. Det är nog allt! Kan inte komma på mer för tillfället i alla fall.

ÖVRIGT: 
Jag har nog inget att lägga till under den här punkten. Så jag avslutar med lite länkar, för ovanlighetens skull!
Kristians Harhjärtavideo
Yeah Someday's Myspace

That's all for tonight.
Tack för all uppmuntran!
/Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback