I imagine what my body would sound like

ilostit


cover up for me tonight, will you?
be here for me tomorrow, will you?
well i don't know
well i don't know

it's all set up and i know my part
my heart
and it makes me bored
and i can't give no more

i wish you weren't in this mess with me
maybe i can't handle safety warmth and candles
stay in isn't tempting
maybe cry is what i want to do


-----


dagens klädsel: strumpbyxor, klänning med polotröja under, ett svart midjeskärp.
dagens smink: svart runt ögonen och ljusa läppar.
dagens frisyr: utsläppt och totalt fuckad lugg.
dagens händelse: lissan var på jobbet. och så svarade jag i telefon för första gången "välkommen till kosmetiken det är charlotta".
dagens låt: euphoria and the lazy boy - hyperballad (
http://www.myspace.com/eatlb)
dagens vill ha: mer pengar.
dagens vill va: smartare.
dagens sjuka: något fel i hjärnan.
dagens saknad: kristian.
dagens uppoffring: jobbade över länge för att få sluta tidigare imorgon.
dagens humör: trött som en överkörd gnu.
dagens godis: en såndär energybar.
dagens favorit: att pollet lyssnat som en galning på mina låtar så att jag får stats på last.fm :D

jag har inget annat intressant att skriva. idag vill jag mest sjunka genom jorden. och ja, jag vill det ofta. men inte så här seriöst. jag låg vaken till halv fyra i natt. minst. var död när jag vaknade och minus tjugofem fucking grader ute. jorå. livet leker... med mig.

Kommentarer
Postat av: emeli

HIHI
:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback