SEVERAL WEEKS OF SHOWS

       dagens låt: pekka pörtfors - this song.

Åtta saker om dig själv:
1. Är du singel?
Nej!
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Oftast är man väl rätt uttråkad när man gör sånhär?
4. Är du ledsen? Faktiskt inte alls för tillfället
5. Är du italienare? Nej, men jag har bott med en
6. Är du cool? Klart jag är, jag är ju And Then
7. Är du från irland? Eeehm..
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Kan man väl påstå. Men pappa lever inte längre

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nä. Eftersom man inte älskar någon genom ögonen. Iaf inte jag
2. Har du någon gång blivit sårad? Nej aldrig! HAPPY HAPPY I'M A TOY!
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? Klart, har någon inte?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Har någon inte?
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Tror det var ganska precis två veckor sedan jag var hos Richard.
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det är väl inte så hemligt om man vet det?
7. Är du kär? HELL YEAH!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Antar det

Tio saker, två alternativ:
1. Kärlek eller lust?
Lust är mindre komplicerat
2. Hår eller ögon? HÅR
3. Katter eller hundar? Min katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Både och. Man måste vara poppis : D
5. Tv eller internet? Internäät
6. Coca-Cola eller Pepsi? Nej tack, det är bra
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Både och under samma kväll
8. Pengar eller lycka? Trodde det var samma sak?
9. Dag eller natt? Natt
10. Msn eller mobil? Mobil

Tio "har du nånsin...":
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Oh yes
2. Brutit ett ben? Nej,  som tur är
3. Gjort nåt du ångrar? ALDRIG!
4. Hoppat Bungee Jump? Nää.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ett antal gånger
6. Ätit en hel tårta? Faktiskt inte
7. Gjort bort dig offentligt? Om ni tänker på hur många gånger jag står på scen per år så... Ja?
8. Vilja bli tillsammans med ditt ex igen? Richard räknas kanske som ett ex, så jaa. ETT TAG HEHE
9. Gråtit när ett husdjur dog? När Jocke Berg (min dvärgkanin) dog så grät jag i några timmar
10. Velat försvinna? Bara dom senaste åren

Tio senaste:
1. Telefonsamtalet du gjorde?
Försökte få tag i Carro
2. Telefonsamtalet du fick? Richard ringde på hemresan från jobbet
3. Personen du var med? Utom mamma så var det nog.. Ulrik!
4. Roligaste grejen som hänt? Dagens cigarett
5. Personen du sms:ade? Sofia angående nyårsfirande
6. Du kysste? Richaard
7. Du skrev till på myspace? Umeå Beat Collective
8. Du kommenterade?  Hur sjukt bra Pekka är
9. Du tillbringade natten med? Leonida och jag trängdes lite smått i min säng för någon dag sedan
10. Du kramade? Ulrik igårkväll

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite på tal om bananer; Jag snor den :p
Har lika tråkigt som du tror jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback