HELLO, I AM A GLAMOUR MODEL CALLED JOHN

SENASTE PERSON SOM..
du pratade med: simon i telefon och rickard på msn
du gick på bio med: det kommer jag knappt ihåg, men det kan ha varit henrik
du gick på stan med: elin, vi gick i alla fall och käkade på stan
du kramade: elin när vi sa hejdå
du pussade: någon
du hade sex med: ingen
ringde dig: simon som låg och myste med katten
du ringde: skulle gissa på johan
fick dig att skratta: rickard
gav dig en komplimang: någon på msn som hade skuttat in på min myspace
skickade en låt till dig: antingen rickard eller patric
såg dig gråta: ah det känns längesen. kanske elliz. kanske mamma
skällde på dig: mammaaaa
såg dig naken: någon i något omklädningsrum någon gång för många år sedan

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU..
gråtit: klart jag har. vore vettigare att fråga "har du lyckats att hålla dig från tårar?"
köpt någonting: mat. tuggummin och några ansiktsgrejer
varit sjuk: säkert
sjungit: hahaha jaaaaaaaaa
sagt jag älskar dig: det har jag inte gjort sen pappa dog
velat säga till några att du älskar dem: inte velat säga det. men jag gör ju ändå 
träffat någon ny: nä!
saknat någon: jaaa PAPPA PAPPA PAPPA
kramat något: ja
pussat någon:
haft sex: det har jag inte under dom senaste 48 åren!
bråkat med någon:
fått någon att gråta: ja
rökt en cigarett: ja
varit full: tror inte det nej
tagit någon drog:
blivit glatt överraskad: jaa!

vem fick du senast sms från och vad stod det: anttila skrev fint och lycka till med allt
hur mådde du när du vaknade: iiiinte så bra, men däremot har jag för första gången på en månad sovit normalt länge
har du något jobb:
nämn ett "pinsamt" band du gillar: jag gillar inga pinsamma band. allt lotta tycker är bra är bra! lala 
läser du en tidning varje dag: läser jag någonsin en tidning?
vilken var den senaste låten du lyssnade på: egotrippad som jag är lyssnade jag på too easy eftersom den startas när man öppnar min myspace
senaste filmen du såg: kommer inte ihåg
var den bra: JA JÄTTEBRA HIHI IEHEIAHIHAIE

jag är för nere för det här. vet inte ens varför jag gav mig in på det in first place. nu borde jag verkligen sova.


Kommentarer
Postat av: Baby blue

Hej, jag läste just igenom det du skrivit, och det fick mig att börja gråta. Tack för ärlighet. Sådant finns det inte mycket av nu för tiden.

2007-08-28 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback