Send me a postcard from hell when you get there

DET VAR KRIG ÖVERALLT MEN VI HÅNGLADE ÄNDÅ.

I'm so lonely

Det kittlar till i näsan en sekund och sen
är allt förlorat
allt jag burit på, sparat på (länge)
rasar nerför mina kinder
du tröstar
och det här är ingen lek, jag vet
men du brukade vara min och vi brukade
leka i dina föräldrars husvagn
dyngraka
och vara jobbigt ärliga
säga saker vi ångrar. för att
det blir pinsamt. för att
du är smärtsamt söt när du skäms
för att mina ögon tåras av ditt genomträngande skratt

Du slåss när jag försöker
pussa dig, säger;
vi borde bara prata och det vet du
det vet jag
men det blir alltid tyst när vi
(till slut) ligger. ändå
dina föräldrar kanske hör men
det gör inget
dom är upptagna med sitt

Alkoholen släpper och
DU SKULLE BARA GÅ OCH HÄMTA MER VIN
OCH INGET HINNER ÄNDRAS
PÅ EN MINUT SA DU MEN
jag blev så förfärligt ensam
under den minuten
att jag ringde någon (en av dina vänner)
bad om hjälp. frågade vad jag hade gjort
för fel
min röst sprack så många gånger
glasen också

Det regnade och smattrade
på husvagnstaket. som kulsprutor
påminner mig (om dig)
om krig påminner mig om (dig)
det svältande barnet
i mitt hjärta som vill att du ska ångra dig,
komma tillbaks med det ljumma vinet
skylla på något annat
än att du är bakfull redan
nu. för inget hinner ändras på en minut
sa du


Kommentarer
Postat av: Sara.

du skriver så fantastiskt. jag förstår hur det kan komma sig att hela världen inte älskar sönder dig på samma sätt som jag gör.

2007-04-06 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback